Lägga upp film?

Status
Stängd för vidare inlägg.

gul_zebra

Trådstartare
Har spelat in en kort film med nya digitalkameran och tänkte lägga upp den på nätet. Var kan jag lägga upp den?
 
Sv: Lägga upp film?

Du får absolut inte svar fortare för att du tjatar och när du dessutom startar hänvisningstrådar till den här blir man ännu mindre motiverad att hjälpa dig. :devil:

Använd sökfunktionen eller sök på t.ex. GOOGLE. :angel:
 
Sv: Lägga upp film?

A_K_N skrev:
Du får absolut inte svar fortare för att du tjatar och när du dessutom startar hänvisningstrådar till den här blir man ännu mindre motiverad att hjälpa dig. :devil:

Använd sökfunktionen eller sök på t.ex. GOOGLE. :angel:


Men jag är ju otålig :angel: Trodde man fick göra hänvisning så, fick ju det förut? :confused: Jag blir väääldigt snurrig på allt nytt :p

Hehe det tänkte jag inte ens på :D Ska prova, men annars tjatar jag nån gång till ;)
 
Sv: Lägga upp film?

Nu tjatar jag lite till bara :angel:

Hittar ingenstans att lägga upp den. Vill kunna lägga upp den någonstans gratis, har spelat in den med digitalkamera och den är 9 sek lång. Var kan den läggas upp?
 
Sv: Lägga upp film?

Ställ hellre frågan i den nålade tråden jag lagt högst upp i detta forum, så slipper vi få massor av trådar om samma sak. Och att putta upp trådar efter bara någon timme gör åtminstone att jag får mindre lust att svara...

/Erica - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: Sel
·
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
516
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
Samhälle Vad tycker ni om det? Själv tycker jag det är ganska förkastligt att hänga ut brottsoffer och vittnen med namn som en del poddar gör...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
5 125
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp