Lägga till raser som uppfödare?

Lenis

Trådstartare
När man skickar in ansökan om kennelnamn får man ju ange vilka raser man vill föda upp. Är det krångligt att lägga till en ras i efterhand? Är det då bättre att skriva bägge raserna man funderar över redan från början fast man inte alls är i fas avseende ena rasen och det kanske aldrig blir aktuellt beroende på omständigheter?

Hoppas nån fattar vad jag menar.. :o

Sv: Lägga till raser som uppfödare?

Ett samtal eller mail till SKK är alt som krävs! :)

/Swat

Sv: Lägga till raser som uppfödare?

Man behöver väl inte ens ange en enda ras när man ansöker utan bara ansöka om namnet "löst" så att säga? Åtminstone förekommer det nya kennelnamn i HS där det inte står någon ras:).

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
763
Senast: ildiko
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 186
Senast: valpköpare
·
R
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 214
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 723
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka