låga transportskydd

L

lill_flesky

ännu en transportskyddstråd.
Låga transportskydd, existerar sådann fortfarande, altså inte de som finns på typ börjes utan ex. bucas lr liknande?

Jag har ett par låga bucasskydd till min häst. Har bara provat dem på honom hittills men han trivs mycket bättre med dem än med höga och de verkar vara bra!

Jag har låga bucas transsportskydd. Och min kompis har exakt likadana :) . Ska dock börja vänja henne vid höga nu
Priset låg runt 600 kronor på dom låga.

Är det ngn som har sett vart man kan köpa de låga bucas-skydden? Ska iväg till granngården idag och kika, kan tänka mig att de har dem där, men ngn som vet kanske en bra internetsida eller så?

hittade bucasskydden på granngården för knappt 500 pix!! Så det blir nog dom :)

Liknande trådar

Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 397
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
812
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 759
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 740
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V