Lag SM 2007!!

Sv: Lag SM 2007!!

eller gör man som jag och startar inte trots att startsignal givits :rofl:

precis när jag red förbi domaren utanför banan hörde jag hur det skramlade till, tittar ner.....och där ligger min ena sporre i två delar på marken :eek: :o
-du har fått startsignal, säger domaren
- jo, men min sporre ligger där på backen....

:rofl::rofl::rofl: Dagens skratt :D

Rf stall humlamaden hade ett Ponny-lag och kom 11 av 26 lag:banana: Första gångenför klubben.. Ni som var där såg oss dansa och sjunga på ryttarfesten:p

På tal om priserna i Lag-SM (ponny).

De täcket som vinnarna fick i Lag-SM har jag själv kollat upp i butiken, kommer inte ihåg den exakta siffran, men täcket var inte billigt (a). Brodyren kostade antagligen även den.

"Mitt" lag, som kom på en andra plats fick ett fint, broderat scahbrak. Även dessa kommer antagligen upp i den summa som skall "ges tillbaka". Vad de som kom placerade lite längre bak fick vet jag faktiskt inte, men jag har hört att det var helt okej priser =)

Individuellt (2:plac) fick jag kyllera + olika fodertillskott. Kändes helt okej =)

jasså du är från humlamaden?
Najs, jag startade min karriär där;)

Vad heter du?

angående priserna så fick nog första, andra och tredjeplacerade tillbaka sina pengar men vi kom 4:ra och vi fick nog 300/ekipage.... vilket är okej, men jag tycker ändå att de ska vara bätre priser på mästerskap... det ska inte bara vara priser till 1.an, 2:an och 3.an utan till alla placerade, alla har ju betalt lika mycket ;). Jag tycker i alla fall att det är ganska kassa priser på ponnymästerskap.

de va lite kul, jag klagade ju på att vi förra året bara fick en ryktborste i pris (så hård så jag har aldrig använt den) å detta år blev jag placerad individuellt o gissa vad som låg i min hink (dock med FLER saker som glans-schampo, vitaminer mm) om inte EN BORSTE!! :p Denna borste va dock en finare.. men de va lite komiskt...:D

kl

Har fått lite bilder från Lag-Sm nu

smbuke1.jpg

smbuke2.jpg

smbuke3.jpg

smbuke4.jpg

smbuke5.jpg

vad fina ni är :D jag har åxå några bilder på er, från banhoppningen, men har inte hunnit/orkat fixa till dem än :o

jag bjuder på ett smakprov här, om du pmar en mailadress ska du få bilder utan text :idea:
IMG_3572.jpg

edit: din fotograf verkar ha stått på samma ställe som jag :rofl:

Förutom att långtifrån alla resultat redovisas där. Fälttävlan redovisas t.ex. inte annat än placeringar.
Dessutom är det väldigt ofta fel.

Tycker den sidan fungerar utmärkt och den är bra eftersom alla resultat redovisas även de som inte ligger på placering. Enda nackdelen är att det tar tid innan resultaten kommer in (vilket säkert beror en del på klubbarna).

Saknas det resultat eller om de är felaktiga är det troligtvis den arrangerande klubben som inte redovisat resultaten till förbundet korrekt. Detta verkar dock bara drabba vissa, har aldrig hänt mig eller någon jag känner, men läst en del om det här på buke.

Har heller inte märkt att just Fälttävlansresultat skulle redovisas sämre (inte för att jag tävlar det längre, men mina kompisar gör det).
Det kanske beror på vilken nivå man är på.

Senast ändrad:

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 650
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka