kylslang för benen

Ballerina

Trådstartare
undrar över vart man kan köpa sån där slang till att kyla benen på hästen med.. någon som vet?

Har DU en sån? Bild?

Sv: kylslang för benen

Finns en sida på internet oxå. Den e finsk o då det står inga priser. Men dom har ALLT möjligt. ALLA möjliga tänkbara färger på allt. Så har man nån särskillt färg man går i så är detta en jättebra sida. Dom har nog bra kontakt med sverige för broschyren man får hem står på svenska. Dom går ju att maila oxå, på svenska.
Jag kan pm:a dig om sidan, man får ju inte göra reklam....
Ska se om jag hittar den!

Mvh tina

cämela!!!!!!!!!!! Det går inte att pm:a dig! så här står de: cämela has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.
Så ja vet itne hur ja ska kunna skicka dig informationen...

cämela!!!!!!!!!!! Det går inte att pm:a dig! så här står de: cämela has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

hon måste radera pm så fler får plats. annars kan hon inte ta emot ditt ! :idea:

Jag behöver en sån där kylslang!
kan någon snäll PM:a mig!!!?

Kommer du ihåg adressen till den där finska sidan? :D

490 spann!
Det ar nog bast jag kollar vad dem kostar innan jag greppar en nasta gang. Dem dar gar ju jag ugenom i parti och minut.
Nu har jag bara en spiral kvar igen sa det tar dubbelt sa langt att kyla men om dem ar sa dyra vette katten - rena ranet ju!

Vi har en sådan som har hängt i stallet väldigt länge och samlat damm. Otroligt osmidig, knixig och vatten överallt tillslut när hästarna trampar runt. Tacka vet jag vanliga istärningspåsar och ispaddar som kyler mycket bättre och är så mycket smidigare att hålla på med!

Tycker faktiskt också att dom är fruktansvärt osmidig, man får se till att ha en bra anordning i taket så att man kan hänga upp dom. Sitter dåligt tycker jag också att dom gör, dom sitter fruktansvärt dåligt på mitt russ, dom sitter enbart kvar på hasen ..

Btw, var det någon som kollade på dom där kyllindorna som dom stod och pratade om på Elitauktionen? Jag tror att dom hette Coolflex eller nåt sådant? Tyckte att det verkade riktigt smart.

Sana har slangar har vi. Nu ar just det har en spiral som man koper separat som ersattning men paketet sjalvt kommer med slang och tva spiraler. Vet som sagt inte vad det kostar men jag tycker personligen att 490 later mycket for en liten plastbit, sarskilt om man jamfor med vad mycket annat i tack shopen man kan kopa for dem pengarna.

http://www.bigdweb.com/detail.aspx?id=25960

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Unafraid
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Ridning Hur stor skillnad är det att skritta och trava på asfalt jämfört med grusväg om man bortser från halkrisken? Är asfalt hårdare/sämre...
2
Svar
24
· Visningar
2 157
Senast: Mirtai
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 461
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar