Barnbarn. Dessa särskrivningar, tsss.Det finns massor med barn barn som blivit till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barnbarn. Dessa särskrivningar, tsss.Det finns massor med barn barn som blivit till
Jag inte bara tolkade det som realistiskt. Jag känner en som varit med om det förutom att personen inte ville ha en krona dock. Andra här har skritt att de också stött på fenomenet som enligt dig inte finns.Kaninkokerskeliknelsen skrev jag för att @mandalaki tog upp ett extremt osannolikt scenario som du (utifrån ditt svar) tolkade som fullt realistiskt. Det är för mig helt obegripligt. Därför kommenterade jag din vilja att diskutera ett kvantitativt obetydligt problem så väldigt envetet. Dessutom, i de få fall som förekommer, finns säkert rätt hög korrelans med psykisk problematik och sjuklighet. Varför det finns ännu mindre poäng med att måla ut kvinnan som någon slags skurk.
Du behöver för övrigt inte rekommendera mig någonting, vilken tafflig argumentationsteknik.
Det håller jag fullkomligt med om. Men det hindrar inte att en del faktiskt blir lurade.Dessutom är jag benhårt övertygad om att långt från alla som säger sig ha blivit lurade faktiskt har blivit det. Man chansade. Man valde fel. Man ångrade sig.
ja till skillnad från att göra dem ansvariga för vad andra gör.Nejnej, du missuppfattar - det handlar väl om att skydda männen? De hjälplösa stackarna.
Barnbarn. Dessa särskrivningar, tsss.
Det håller jag fullkomligt med om. Men det hindrar inte att en del faktiskt blir lurade.
Och @Vogue
Men kvinnor blir i så fall också lurade sv män. I större och mer bedräglig omfattning.
Jaa älskling, självklart ska vi
Dela föräldraledighet
Vabba var annan gång
Vara jämställda
Ta lika mycket ansvar
OCH SÅ VIDARE IN I OÄNDLIGHETEN.
Sen separerar man, mannen skaffar raskt nya barn och träffar de första var annan vecka alternativt så känner han att han är OUMBÄRLIG på jobbet och är borta jämt medan frun ensam tar hand om villa/vovve/barn och inte vågar skilja sig eftersom hon numer bara jobbar halvtid eftersom de skulle prioritera baaaaarnen. Där kan vi snacka FETLUTAD.
Jag inte bara tolkade det som realistiskt. Jag känner en som varit med om det förutom att personen inte ville ha en krona dock. Andra här har skritt att de också stött på fenomenet som enligt dig inte finns.
Det var pga din taffliga argumentationsteknik med tolkning av fåtal till först många sen extremt fåtal som jag påtalade din oförmåga/ovilja att läsa vad jag skrivit. Ömma tår?
Okej. Jag tar min taffliga argumentationsteknik och tackar för mig
risken för att bli gravid med korrekt använda p-piller är försumbar jämfört med risken att bli det utan skydd. vad som är en acceptabel risk är upp till mannen att bedöma inte min eller din sak. Många använder p-piller som enda skydd med dör framgång.Nej männen ska inte ta ansvar för att kvinnorna ljuger. Men att ha sex med p-piller som enda skydd är inte att "skydda sig efter bästa förmåga". Det är klart att det moraliskt förkastligt att påstå att man äter p-piller om man inte gör det. Men för en man som absolut inte vill bli förälder spelar det inte så stor roll. Det finns massor med barn barn som blivit till trots ett korrekt användande av p-piller. Eller att kvinnan haft alla goda intentioner i världen men ändå missat.
För mig är det obegripligt hur man som man kan ha sex med p-piller som enda skydd, om man absolut inte vill bli pappa. Det blir ju en kalkylerad risk redan där.
Sen när blev det okej att försvara ett fel med ett ( eller flera andra)?Och @Vogue
Men kvinnor blir i så fall också lurade sv män. I större och mer bedräglig omfattning.
Jaa älskling, självklart ska vi
Dela föräldraledighet
Vabba var annan gång
Vara jämställda
Ta lika mycket ansvar
OCH SÅ VIDARE IN I OÄNDLIGHETEN.
Sen separerar man, mannen skaffar raskt nya barn och träffar de första var annan vecka alternativt så känner han att han är OUMBÄRLIG på jobbet och är borta jämt medan frun ensam tar hand om villa/vovve/barn och inte vågar skilja sig eftersom hon numer bara jobbar halvtid eftersom de skulle prioritera baaaaarnen. Där kan vi snacka FETLUTAD.
Förövrigt har vi lagstadgat att om en tågförare kör på en person så kan denna aldrig straffas. Samma sak vid motorvägssjälvmord tex. DÅ är det väl öht inte förarens fel?
Ja, "pappor" har bara skyldigheter men inga rättigheter, hur jämställt är det?
Ingen har sagt att män ska fråntas ansvar bara att kvinnor som medvetet lurar män ska ta sitt ansvar.Fast det är ju öht inte jämförbara situationer. En tågförare kan inte stanna om någon kastar sig ut framför tåget.
Hur är det jämförbart med män som frivilligt ligger med kvinnor? Kan inte männen hindra sig? Varför ska de fråntas ansvar? Det finns ingen rimlig anledning till varför de ska fråntas ansvar. Män kan låta bli att ha sex. Tågföraren kan inte stanna och förhindra ett dödsfall om en person kastar sig framför tåget.
Sen när blev det okej att försvara ett fel med ett ( eller flera andra)?
Ingen har sagt att män ska fråntas ansvar bara att kvinnor som medvetet lurar män ska ta sitt ansvar.
Preach!Och kan vi sluta skriva om "juridisk abort". Det är inte möjligt, är du inte gravid kan du inte göra abort på något sätt! Vi kan väl skriva om vad det verkligen handlar om: ovilja att ta ansvar för sin reproduktion.
Dessutom är jag benhårt övertygad om att långt från alla som säger sig ha blivit lurade faktiskt har blivit det. Man chansade. Man valde fel. Man ångrade sig.
Var läser du in att ja försvarar män som ligger in absurdum? Mig veterligt har jag inte berört det ämnet överhuvudtaget. En halmdocka i min värld. Och nej den lätta nappar jag inte på.Kan du förklara för mig vad som driver dig att försvara män som frivillig ligger med kvinnor in absurdum?