Kvalitétsbedömning!?

Ponnymupp

Trådstartare
Hej alla! I helgen nu som kommer ska jag och mitt fyraåriga sto åka iväg på kvalité, detta är första gången för oss båda att åka iväg på någon sorts tävling, vi har varit på träningar så jag vet hur vi båda fungerar, men jag skulle vilja ha lite tips och råd av er hur man kan göra och om de är nåt man ska tänka på. Jag är själv snart 18 så jag borde få rida ridprovet va? Har inte hittat någon information angående det och jag kan anmäla mig själv som ryttare i TDB.

Jag tävlar dressyr med min ponny så tävlingar osv är inget problem utan de är mest som sagt tips och råd och ni som varit med förut kan förklara kanske hur de som inte står så mycket om fungerar osv.
Tack på förhand Ponnymupp!:D

Sv: Kvalitétsbedömning!?

Lånar tråden!

Jag rider ett kval i morgon. alltså inte själva kvaliten. Start listan är ute och "häst nummer" står i nummer ordning. Jag antar väl att det är det ummret som gäller och att man skall ha nummer lapp?
Vet även någon om man måste "plugga in programmet" eller rider man som dom ropar upp. Eftersom jag antar att de säger till vad vi ska göra och när?
Är första gången jag gör detta så vore bra om nån mer erfaren av dessa sammanhang kan tipsa lite :)

Sv: Kvalitétsbedömning!?

Svarar här med: nytt visningsprogram 2013 samma för kval o kvalitets, det läses upp o finns åå asvh:s och swede horses hemsidor.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 980
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 595
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 509
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar