P
pussi
Hej! Jag undrar vad som krävs för att kvala till Nationell ponnydressyr? Vilka procent etc mäste jag ha uppnått på regional tävling och i vilka klasser, för d-ponny?
Tacksam för svar
Tacksam för svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej..vad kul..hoppas det går bra då.Lully skrev:Nej, jag tävlar inte på nationell nivå, har tävlat upp till LA:1 på lokala tävlingar förre året. Ska försöka kvalatill nationellt i Dagstorp den 11:e..
Okej. Vad bra då vet jag.Lancet skrev:Läs svartet som jag skrev till lully, för att få reda på reglerna som gäller att kvala till nationellt.. Ja jag rider nationellt har gjort det sedan 2003..
Nej precis, det skulle ju inte vara så kul..Lancet skrev:tänkte att det var bäst att skriva, inte kul att komma till en tävling och sen inte få starta..
Nej, först ska jag kvala ponnyn till nationellt (ny ponny i år då min gamla är såld) hoppas göra dte den 12 feberuari.. sen ska jag rida 2 nationella i skåne och sen ska jag rida den i falkenberg, sen får jag se om det blir trolhättenm och så vill jag rida sm, o derbyt..
vad har du för ponny då? har du ridit nationellt innan?
pussi skrev:Jag har en 18-årig connemara. Jag tävlar mitt sista år nu och har inte tävlat nationellt innan. Tänkte vara med på sthlms tävlingen för skojs skull innan jag avslutar mitt ponnyår..
Vad är din nya ponny för ngt då?
Nej jag tror inte det..han var placerad i LA:4 och startad Fei när vi köpte honom och jag kom inte i håg att säljarna sa ngt om att han var startad nationellt.Lancet skrev:Okej, har ponnyn gått det någon gång innan då? Va spännande, förstår att du vill rida det nu innan du blir för gammal.. Det är en 8 årig holländsk import som kom till sverige förra året.. e coelenhage's lets be the best-downland folklore.. vad är din för något då? stam?