Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Görel skrev:Säg inte sådär om Unikum, då blir kanske shady ledsen
Men, hallå, vänta lite nu - vem pratar vi om nu: "bror till Frondeur u samma mamma, som var LenaH's sköthäst"? Och vem slukar boken?! Jag red ju också på R - och om ni får räknas som juniorer så borde jag ju vara närmare senior ju...LenaH skrev:Har en kamrat i stallet som just nu slukar boken och inte talar om något annat, hon red på R också, men lite före oss två som ju är juniorer...
Görel skrev:Precis!
Det är tråkigt att vnta länge på och betala dyrt för ett praktverk som detta, och så innehåller det fel efter fel efter fel
Lorpan skrev:Men, hallå, vänta lite nu - vem pratar vi om nu: "bror till Frondeur u samma mamma, som var LenaH's sköthäst"? Och vem slukar boken?! Jag red ju också på R - och om ni får räknas som juniorer så borde jag ju vara närmare senior ju...
1) *flin* Kungen - när Pojken & Uncas fanns?!LenaH skrev:1) Finns väl ingen annan än Kungen?
2) Det är A som är avelsnörd.
3) Young Rider kanske?
Lorpan skrev:1) *flin* Kungen - när Pojken & Uncas fanns?!
2) ah, just det ja - om du menar rödhåriga A? Visste inte att hon hade ett förflutet på R!
3) YR - låter utmärkt!
Görel skrev:För den som inte vet är det ett skvaller som jag hört i alla år som avelsintresserad att Lansiär inte var e Niger 177. Har själv hört Diogenes 311 nämnas som kandidat.