Kunniga, behöver träningshjälp med unghund...

Grålly

Trådstartare
Har en hund på 7 månader. Jag är själv nybörjare inom hundträning (har vuxit upp och levt med hundar hela livet men det är mammas och pappas och de har inte fått desto mer uppförande-träning öht) och jag vet inte riktigt hur man ska göra.