R
Raderad medlem 94602
Uppdatering från tikägaren. Löpet verkar vara mycket nära. Nu väntas första bloddroppen vilken dag som helst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina damer och herrar - löpet är igång
Det har även blivit en ändring av hane, som jag tror kommer bli till det bättre.
Jag hade gjort en miss när jag gjorde mina efterforskningar, som jag upptäckte häromdagen. Är väldigt glad att jag upptäckte det innan parning, och hittills har ingen på spekulantlistan dragit sig ur
Mina damer och herrar - löpet är igång
Det har även blivit en ändring av hane, som jag tror kommer bli till det bättre.
Jag hade gjort en miss när jag gjorde mina efterforskningar, som jag upptäckte häromdagen. Är väldigt glad att jag upptäckte det innan parning, och hittills har ingen på spekulantlistan dragit sig ur
Heja!! Hoppas allt flyter på bra nu !
Alltid skönt när missar upptäcks INNAN parning...
Skönt det upptäcktes innan! Blir ju lite nyfiken på vad ni har bytt till (även om det inte kommer säga mig någonting). Kommer ni att ha en hemsida?
Ja, verkligen! Jag kan skicka PM om namn
Jag får se om jag fixar en hemsida, en enkel variant borde jag kanske se till att ha ändå Men eftersom vi knappast kommer bli några storskaliga uppfödare och jag avskyr hemsidor som inte uppdateras regelbundet, så tar det emot lite
Ja skicka gärna pm.
Äsch, hemsida är kul. Dessutom stör det nog folk mer hur många uppfödares hemsidor ser ut att vara en 12-årings blogg snarare än en hemsida för sin kennel(). Man behöver ju inte uppdatera där hela tiden tänker jag, lite grundläggande info kommer man långt på.
Nej jag har inte väntat det minstaMina damer och herrar - löpet är igång
Här kanske jag får trilla in om ett par år om tiken jag ska hämta med bibehållen avelsrätt duger
Misstag småOm du har bibehållen avelsrätt antar jag att du stod bra till att få en tik
Misstag små
Haha
Meeen löööööp någon gång då!!
Fast egentligen är hon inte sen ännu. Bara jag som är otålig
Valpköpare börjar trilla in med intresseanmälan. Från söder upp till Umeå, Norge och även till tjänst. Har ändå sållat bort några. Åh vad jag hoppas vår otur kompenseras nu med en rejäl kull. Gärna många tikar.
Schävappar kallas dom, med det bästa som finns, schävappöron.Vi längtar efter bilder på små schäfervalpar.
Vi längtar efter bilder på små schäfervalpar.
Vi håller alla tummar o tassar.Det gör jag med
Åh vad jag ska fota.
Måtte hon ta sig