Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färgavel!Jag får verkligen svälja stoltheten och bekräfta att "visst kan det dyka upp fräna färger i arbetslinjer, men det är ovanligt".
Ale har nu fått 4 blåa döttrar (!) och två svarta söner... Hon är en supermorsa och hittills har allt gått som på räls!
Jag veeeeet. Jag har sagt åt henne att hon fan får skärpa sig och använda mer svart färg om hon nån gång ska bli mamma i min kennelFärgavel!
(Grattis )
Haha men vad härligt, grattis!Jag får verkligen svälja stoltheten och bekräfta att "visst kan det dyka upp fräna färger i arbetslinjer, men det är ovanligt".
Ale har nu fått 4 blåa döttrar (!) och två svarta söner... Hon är en supermorsa och hittills har allt gått som på räls!
Du får ge henne några extra svarta färgpatroner nästa gång så hon har? För det är ju inte så lätt för henne att springa iväg och köpa mer färg mitt i alltJag veeeeet. Jag har sagt åt henne att hon fan får skärpa sig och använda mer svart färg om hon nån gång ska bli mamma i min kennel
Supercoola färger oavsett
Alla lever och mår bra. Visa bifogad fil 13122
Grattis...mormor?Tadaaaaaaa! 2 saknas på bilden.
Visa bifogad fil 13354
Väntar på löp, väntar på löp, väntar på löp, väntar på löp.....
Dito
Att tiden ens kan gå så sakta.
Tadaaaaaaa! 2 saknas på bilden.
Visa bifogad fil 13354
Brindelvalpen är den minsta i kullen,så du har rätt dom andra skiljer det bara några gram emellan.Är det bilden som luras eller är de ganska olika i storleken? Den vänsta fläckiga ser mycket större ut än de svarta
De två var så söta att du redan gosat dem till oigenkännelighet?Tadaaaaaaa! 2 saknas på bilden.
Visa bifogad fil 13354