Jädrar, du kommer få en hel skolklass med bitska bc-krokodiler
Tror det blir bra att ta den där buke-träffen här när de är sådär 7½ vecka gamla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jädrar, du kommer få en hel skolklass med bitska bc-krokodiler
Tror det blir bra att ta den där buke-träffen här när de är sådär 7½ vecka gamla
Det är stor efterfrågan på dem så försäljningsknep behövs inga, men lite avlastning för stackars flocken och mig som ska hålla dem glada och nöjda fram tills leveransAlla som kommer på träffen får en varsin valp då.
Jag kan agera valpbitstock om du behöver tejpa fast hälsenorna någon dagStackars hjärtat, vad har jag gjort
Lycka tillStackars hjärtat, vad har jag gjort
Stackars hjärtat, vad har jag gjort
Haha, ja. Grannen som har fött upp GD i flera år var här och såg henne igår. Han tappade hakan när jag sa att det är så långt kvar, och berättade skadeglatt att han fått 13 valpar i en kull, och hon var typ så här rund när det var en vecka kvar. Taskigt!Du kanske ska passa på att skarva på valplådan en halvmeter åt vardera hållet innan den lämnar snickaren
Haha, ja. Grannen som har fött upp GD i flera år var här och såg henne igår. Han tappade hakan när jag sa att det är så långt kvar, och berättade skadeglatt att han fått 13 valpar i en kull, och hon var typ så här rund när det var en vecka kvar. Taskigt!
Jag har en pappersbild någonstans på en 7 veckor gången dobbistik som fick 14,hon såg ut som en tunna o magen släpade bildligt vid knäna.Haha, ja. Grannen som har fött upp GD i flera år var här och såg henne igår. Han tappade hakan när jag sa att det är så långt kvar, och berättade skadeglatt att han fått 13 valpar i en kull, och hon var typ så här rund när det var en vecka kvar. Taskigt!
När Mamma Mu skulle ha sin sista kull var hon lika stor som sina andra två. I de två första fick hon 11+ 11. I den sista 4 st. Men de fyra var dubbelt så stora!!!!
INTE såntJag har en pappersbild någonstans på en 7 veckor gången dobbistik som fick 14,hon såg ut som en tunna o magen släpade bildligt vid knäna.
Sånt vill jag höra!
INTE sånt
Får man önska sig ett mellanting? Sju har jag sagt till henne. Sju. Tre hanar och fyra tikar. Alla nöjda.Fast för tikens skull så är det lättare att ploppa ut 11 små än 4 stora. Och mindre risker.
Polly var rätt rund strax innan hon skulle få sin första kull (6 valpar). Här är dagen före dom föddes och trots sin kroppshydda så kunde hon inte låta bli att skutta upp på alla stenar hon hittade (läs kravla sig upp med mattes hand under rumpan haha)Haha, ja. Grannen som har fött upp GD i flera år var här och såg henne igår. Han tappade hakan när jag sa att det är så långt kvar, och berättade skadeglatt att han fått 13 valpar i en kull, och hon var typ så här rund när det var en vecka kvar. Taskigt!
Finmage.....ballongmageTre veckor kvar!
Hur gick det med valpbilderna som var utlovade? Jag har bara sett sett en valp fotad i vindtunnel än så länge.Jag har en pappersbild någonstans på en 7 veckor gången dobbistik som fick 14,hon såg ut som en tunna o magen släpade bildligt vid knäna.