Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är dina tvärtemot minaPå söndag kommer tiken vi lånat in för parning och hälsar på med sin ägare. Hon har börjat fälla ur vilket tyder på att löp är i antågande
Ja schäfertikar fäller ur innan. Ett par veckor efter löpet brukar löpet kommaÄr dina tvärtemot mina
Mina är som finast i pälsen när löpet kommer och börjar fälla typ 1,5 månad efter löpslut. Polly fäller dom ett as just nu....
Ja schäfertikar fäller ur innan. Ett par veckor efter löpet brukar löpet komma
Jobbigt med löp efter löp @Voff
Du menar löp efter fällning va
Mina fällde ur i April och löpte Juni.Ja schäfertikar fäller ur innan. Ett par veckor efter löpet brukar löpet komma
Mina fällde ur i April och löpte Juni.
Äh, min äldsta heelertik går i höglöp typ mellan dag 25-28 Numera P-sprutad för löpen tar liksom aldrig slut.....(ska bli kirurgiskt kastrerad så småningom)Fodertiken bryter lite mot våra löprutiner. Hon löper ca 2,5 mån efter fällning. Hon löper dessutom med 8 mån mellanrum och är inte i höglöp förens runt dag 23. Skitjobbigt!
Äh, min äldsta heelertik går i höglöp typ mellan dag 25-28 Numera P-sprutad för löpen tar liksom aldrig slut.....(ska bli kirurgiskt kastrerad så småningom)
Jo det kan vara lite knivigtHade inte brytt mig om det inte vore för att hon är så svår att ha koll på när man ska para. Det tog många löp innan vi listade ut hennes cykel.
Jag är väl den enda gamla brukshundsuven här inne så jag svarar.Ursäkta måste bara fråga om någon vet vad Bok-Prov är för något? Står något om bevakning? Försöker tyda vissa saker i Corinnes stamtavla men fastnade på just på detta då denna hund i Corinnes stamtavla hade gjort ett Bok-Prov med en bevakningsdel som jag uppfattade det som?
Men vad är det för något lixåm? Sorry för jag är så dåligt på att förklara.
Ah okej tack för ditt svar!Jag är väl den enda gamla brukshundsuven här inne så jag svarar.
BoK står för bevakning o karaktärs prov,det är föregångaren till karaktärsprovet som sen blev Muh som sen blev MH tror jag eller så har jag glömt något däremellan
Du får ta en stående sidobild när det är en vecka/några dagar kvar, så vi får gissa vad det blirAlltså min tjocka gosetant 2½ veckor kvar!
Tror du hon kommer kunna stå då?Du får ta en stående sidobild när det är en vecka/några dagar kvar, så vi får gissa vad det blir
Du får ställa stöttor runt henne annarsTror du hon kommer kunna stå då?
Nu ligger hon som ett svullet kadaver och sover i soffan.
Tror du hon kommer kunna stå då?
Vill bara gotta ner mig och krama på den där magen