Hon ska få ligga på fårskinn, är inget fan av vetbeds, de tar sån jäkla plats i tvättmaskinen... Gör nog sitt till mot kyla också!Första 14-17 dagarna går det bara åt vetbedar med tidning under för isoleringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ska få ligga på fårskinn, är inget fan av vetbeds, de tar sån jäkla plats i tvättmaskinen... Gör nog sitt till mot kyla också!Första 14-17 dagarna går det bara åt vetbedar med tidning under för isoleringen
Nä, är helt ute ur hästvärlden sen några år tillbaka :PAng pappersströ,känner du något travfolk?
Tänkte inte på att du inte behöver köpa svindyra sådanaHon ska få ligga på fårskinn, är inget fan av vetbeds, de tar sån jäkla plats i tvättmaskinen... Gör nog sitt till mot kyla också!
Äh, har nog 10 stycken liggande här hemma som är vigda åt hundarna sen innan, allt från 18 mm kort lock för varma dagar till 15 cm långhåriga som är som rena isbjörnarna. Klart att BC-bebisar ska börja sitt liv med att pinka på döda fårTänkte inte på att du inte behöver köpa svindyra sådana
Detta fick mig verkligen att asgarvabörja sitt liv med att pinka på döda får
Mao så märker du inte om någon försvinner efter att jag besökt dig..............Äh, har nog 10 stycken liggande här hemma som är vigda åt hundarna sen innan, allt från 18 mm kort lock för varma dagar till 15 cm långhåriga som är som rena isbjörnarna. Klart att BC-bebisar ska börja sitt liv med att pinka på döda får
Är inte pappersströ väldigt "lätt och fluffigt" ? Tänker mig att valparna kiss hamnar under istället, medan valpen travar iväg med ett nystan av pappersströAng pappersströ,känner du något travfolk?
Jag vet inte,det funkar utmärkt i transportburar under flygning ,men hemma har jag inte vågat prova då mina dårar äter både det ena o andra.Är inte pappersströ väldigt "lätt och fluffigt" ? Tänker mig att valparna kiss hamnar under istället, medan valpen travar iväg med ett nystan av pappersströ
Biabädd o hundhanddukar gäller i det läget.i kombo med en tom ica kasse och 2 hushållsrullar (för snusket o kakorna)Jag kan tänka mig att papperströ är rätt praktiskt i lådan under valpning. Tidningarna kommer hunden ändå gräva och slita sönder.
Biabädd o hundhanddukar gäller i det läget.i kombo med en tom ica kasse och 2 hushållsrullar (för snusket o kakorna)
Jag vet flera som använder det och är jättenöjdaJag kan tänka mig att papperströ är rätt praktiskt i lådan under valpning. Tidningarna kommer hunden ändå gräva och slita sönder.
Polly föder så jäkla snabbt att hon inte hinner bädda Och hon föder inte i valplådan, utan precis utanför där jag sitter (hennes eget val) - hon föder typ ståendes med framtassarna i mitt knä och på det täcke jag tänkt sitta bekvämt på under valpningen. Sen lyfter jag in alla valparna i valplådan som är ren och finBiabädd?
Den skulle strimlas inom loppet av 10 min vid en valpning här.
Det får bli en jäkla massa tidningspapper som sen åker i en sopsäck och vi bäddar om till filtar. De första filtarna kan bli strimlade de med om eftervärkarna är kraftiga när livmodern drar ihop sig. Mamma Mu gick hårt år bädden sist
Finns det givetvis. Jag säger bara att här hade bädden troligtvis blivit seröst misshandladJag vet flera som använder det och är jättenöjda
Jag menade pappersströ!Finns det givetvis. Jag säger bara att här hade bädden troligtvis blivit seröst misshandlad
Ja det kan jag tänka mig är uppskattat i lådan. Jag skulle själv kunna tänka mig att använda det.Jag menade pappersströ!
Känner du någon som åker förbi Enköping på E18 under de närmaste veckorna så kan jag hjälpa dig hämta några balar från RS lager.Jag vet flera som använder det och är jättenöjda
BukefolkKänner du någon som åker förbi Enköping på E18 under de närmaste veckorna så kan jag hjälpa dig hämta några balar från RS lager.
De där underläggen är fantastiska att strimla, de också. Nu hade jag bara två små huliganer, men först kissade de på underlägget och sedan strimlades det i molekyler som täckte hela golvet i kompostlådan... De åt inte av bitarna, tack och lov...Här ska födas smått om en knappt 4 veckor om allt vill sig väl och jag har ju en dvärghundskull så tänkte testa såna där tygliknande underlägg som man har på sjukhus etc. Börjar valparna slita i dem blir det ju inte så fint men jag har lyckats få en tidningsstrimlare i nästan varje kull på sistone och stressen när man vid 5-tiden på morgonen börjar höra "ritsch ratsch" och inser hur mycket städning det håller på att bli så.. jag är villig att testa nytt