Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avelsdata verkar ha blivit galet? Det står olika inavelsgrader på min hund och på kullbrodern. Och den är plötsligt högre än förut? Nån som märkt nått?
Var 7,5% på min och 6,2 % på kullbrodern. Sen blev det 1,6% (vilket jag har för mig är rätt) vid provparningen. Helt crazy!Ja det är helt uppåt väggarna, det är nåt stort problem de har. Samma kombination har gått från 0 till 6 till 4 % inavel för mig idag när jag bara skulle testa om det funkade Så att jag avvaktar nog lite med att kolla igen tills de fått ordning på det..
Du kommer då en hel flock med valparDet har gått från fisksprattel till tydliga valpknölar som vänder sig om och rör sig i magen. När jag åkte i Fredags kändes magen stor men ändå "mjuk", nu är den definitivt spänd och hård, och värre lär det bli. 8-10 dagar kvar, beroende på när det tog sig.
Och ja, bulorna på sidorna är mage, inte päls!
Jag tror mig känna minst sex individuella bulor bara när jag klappar på magen...Du kommer då en hel flock med valpar
Och så 5-6 till under dom o uppe i bröstkorgen....................Jag tror mig känna minst sex individuella bulor bara när jag klappar på magen...
Och så 5-6 till under dom o uppe i bröstkorgen....................
Du kommer inte ha några hälsenor kvar när ungarna flyttar hemmifrånJag tror mig känna minst sex individuella bulor bara när jag klappar på magen...
Det har gått från fisksprattel till tydliga valpknölar som vänder sig om och rör sig i magen. När jag åkte i Fredags kändes magen stor men ändå "mjuk", nu är den definitivt spänd och hård, och värre lär det bli. 8-10 dagar kvar, beroende på när det tog sig.
Och ja, bulorna på sidorna är mage, inte päls!
Jag får investera i rejäla skyddsskor med höga skaft! Hockeyrustning?Du kommer inte ha några hälsenor kvar när ungarna flyttar hemmifrån
Ringtränings overallJag får investera i rejäla skyddsskor med höga skaft! Hockeyrustning?
Räknar med att inte hitta hem till alla redan till vecka 8, så är lite beredd på att ha kvar ett par-tre tills de tänder. En SKA bo kvar, en hane om allt går enligt planerna. Sen ska det ut en tik på foder eller två med bibehållen avelsrätt, beror på köparna (och vad som föds!).Kanske har du nämnt detta flera gånger men då har jag missat, men ska du behålla en liten?
11 valpar, 8 tikar, 3 hanarFick en bild på när hon står! Bara att börja gissa!
9 stycken. 5+4Fick en bild på när hon står! Bara att börja gissa!
Fick en bild på när hon står! Bara att börja gissa!