Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Karla har gått upp 7.6 kilo sen parningen
Nä det är inte bra. Vi har bara ett valprum och en valpanpassad box i hundstallet för dem att bo i när de blir äldreNu ska du inte vara negativ,det är skitbra då får man allt gjort på kortare tid o så är det avklarat sen.
Om du köper får också!
Äh, sånt går ju att bygga till Smidigt som utbyggnad på nya fårstallet kanske?Nä det är inte bra. Vi har bara ett valprum och en valpanpassad box i hundstallet för dem att bo i när de blir äldre
Fåren ska nog bo inne, om sambo får bestämma. Smidigast hade nog varit för oss att bo i en ladugårdÄh, sånt går ju att bygga till Smidigt som utbyggnad på nya fårstallet kanske?
Det gör ju jag, funkar jättebra!Fåren ska nog bo inne, om sambo får bestämma. Smidigast hade nog varit för oss att bo i en ladugård
Det gör ju jag, funkar jättebra!
Ibland toppat med lera och hundhår.Men du har väl lite mer inredning än halm?
Ibland toppat med lera och hundhår.
Tja, fjällkor är precis lika ok som får för att få köpa valpJag tror sambon skulle trivas jättebra hos dig. Speciellt med fjällkorna.
Då får ni skaffa sådana där ursöta microfår med svarta ansiktenFåren ska nog bo inne, om sambo får bestämma. Smidigast hade nog varit för oss att bo i en ladugård
Ja men gud så söta de är!!Då får ni skaffa sådana där ursöta microfår med svarta ansikten
Får inomhus kan väl va okej, men getter - dom kommer kuta på köksbordet och diskbänkenJa men gud så söta de är!!
Men de där smågetterna då....som skuttar runtheart Vill ha!!!
Jösses, jag som tycker Pollys 1,3 kg än så länge (efter 7 veckor) är rätt mycket då det är något mer än tidigare dräktigheterKarla har gått upp 7.6 kilo sen parningen