R
Raderad medlem 94602
Får inomhus kan väl va okej, men getter - dom kommer kuta på köksbordet och diskbänken
Tja, det gör ju redan hundarna ibland så. Det var en gång ett pepparkakshus...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får inomhus kan väl va okej, men getter - dom kommer kuta på köksbordet och diskbänken
Tack!Stort grattis på födelsedagen @Migo!
Karla säger bestämt att hon vill ligga i ett hörn av "stora rummet" i lägenheten. Är det dumt att ställa valplådan där hon lägger sig, och hägna in med kompostgaller? Ska man "tvinga" henne att vara i det betydligt mer avskilda badrummet, där jag också kan reglera temperaturen bättre?
Jag hade bestämt var hon skulle vara.
Mamma Mu hade en åsikt om var hon ville lägga första kullen. Efter en valp ändrade hon sig. Det slutade med att hon blev stressad och plötsligt ville vara på en jäkla massa platser. De 4 första valparna kom lite här och där så sambon stängde helt sonika in henne där det var tänkt från början och resterande 7 kom lugnt och fint.
Jag hade tänkt stänga in henne med galler även om jag flyttar lådan, ffa för att hon ska slippa värja sig från de övriga nyfikna familjemedlemmarna. Fast egentligen tror jag att hon är nöjd oavsett vart lådan står, så länge jag är där...
Karla säger bestämt att hon vill ligga i ett hörn av "stora rummet" i lägenheten. Är det dumt att ställa valplådan där hon lägger sig, och hägna in med kompostgaller? Ska man "tvinga" henne att vara i det betydligt mer avskilda badrummet, där jag också kan reglera temperaturen bättre?
Nu var den tillbaka på nära 38, så det var nog ett falsklarm. Jaja..
Fast det är ff din födelsedag!Nu var den tillbaka på nära 38, så det var nog ett falsklarm. Jaja..
Sant. Ska fira med att mocka ut vinterbädd!Fast det är ff din födelsedag!
Nu var den tillbaka på nära 38, så det var nog ett falsklarm. Jaja..