Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns typ så för migJag hoppas att vi inte behöver vänta lika länge som på den där okapin förra året...
Spännande - nu har du en häftig tid framför dig36.5 och ett helt nytt uttryck i blicken. Orolig, hässjar och har definitivt parkerat i den flätade korgen i fönstret, en meter från valplådan
Jag får inte gå nånstans säger hon, så har bara fixat fram förlossningskittet, en kudde att sitta på och laddare till mobilen. Ser fram emot många timmars väntan i sällskap av Netflix och Buke innan det går från öppningsstadie till faktisk utdrivning...
36.5 och ett helt nytt uttryck i blicken. Orolig, hässjar och har definitivt parkerat i den flätade korgen i fönstret, en meter från valplådan
Jag får inte gå nånstans säger hon, så har bara fixat fram förlossningskittet, en kudde att sitta på och laddare till mobilen. Ser fram emot många timmars väntan i sällskap av Netflix och Buke innan det går från öppningsstadie till faktisk utdrivning...
Precis säger som @Lenis mat som antingen är färdig o bara behöver värmaas eller som kan ätas kall eller något som är snabbt, kaffe,godis och en massa cigg och gärna någon man kan ringa när det börjar bli tråkigt och man blir sömning
Jag har chat med erfarna uppfödare, hemgjord knäck och hembakt bröd, oändliga mängder te och flera filmer på listan på Netflix.Precis säger som @Lenis mat som antingen är färdig o bara behöver värmaas eller som kan ätas kall eller något som är snabbt, kaffe,godis och en massa cigg och gärna någon man kan ringa när det börjar bli tråkigt och man blir sömning
Vill du få fart på henne så gå ut en koppelpromenadJag har chat med erfarna uppfödare, hemgjord knäck och hembakt bröd, oändliga mängder te och flera filmer på listan på Netflix.
Karla fortsätter växla mellan att tvätta allt och hässja bekymrat, och sova som en gris.
Hon vallade i förmiddags!Vill du få fart på henne så gå ut en koppelpromenad
Jag har chat med erfarna uppfödare, hemgjord knäck och hembakt bröd, oändliga mängder te och flera filmer på listan på Netflix.
Karla fortsätter växla mellan att tvätta allt och hässja bekymrat, och sova som en gris.
Jag med. Och när hon upptäckte på kissevändan nu att jag täppt till hennes gryt, så bestämde hon sig för att hon ska vara i soffan.Jag gissar att de kommer imorgon bitti!
Mjukt och fint ska det vara!Jag med. Och när hon upptäckte på kissevändan nu att jag täppt till hennes gryt, så bestämde hon sig för att hon ska vara i soffan.
Låt henne gräva om hon vill,men håll henne i koppel och ha med ficklampan.Jag med. Och när hon upptäckte på kissevändan nu att jag täppt till hennes gryt, så bestämde hon sig för att hon ska vara i soffan.
+ ta med en stor fluffig handduk att bära in ev vappar i.Låt henne gräva om hon vill,men håll henne i koppel och ha med fick lampan.
Har hon ätit nu i kväll?
Inte ätit sen i morse. Gräva vill hon inte, hon vill in i kojan/under trappen/ner i sitt förberedda gryt...Låt henne gräva om hon vill,men håll henne i koppel och ha med fick lampan.
Har hon ätit nu i kväll?
Precis Och en ficklampa+ ta med en stor fluffig handduk att bära in ev vappar i.
Aha! Har du erbjudit henne mat?Inte ätit sen i morse. Gräva vill hon inte, hon vill in i kojan/under trappen/ner i sitt förberedda gryt...
Hela tiden. Lyckades lura i henne lite av min.Aha! Har du erbjudit henne mat?