Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte bygga en låda med samma mått som bädden, så det blir kanter på. Tror du det blir dumt?@Migo Jag kör den gamla hederliga trälådan med rundstavs sarg,provade biabädd till dom mindre valparna men vid flera tillfällen hände det att dom kravlade ut o låg o skrek på golvet kalla o dana.
Beror lite på tiken,eller så får man göra det väldigt tajt så ingen kommer i kläm mellan låda o bia..Jag tänkte bygga en låda med samma mått som bädden, så det blir kanter på. Tror du det blir dumt?
Det är dags att börja fixa valplåda. Hur har ni andra löst det? Jag vill gärna ha en lätt skålformad botten så de hamnar i mitten när de är små och ämliga, läste att en upp -och-nedvänd biabädd var bra? (med vattentätt överdrag på då).
Migo blir desillusionerad. Igen.
Migo lade ut blänkare om att det väntas valpar, i en grupp för vallhundar i lantbruket. Skriver att valparna endast kommer att säljas till hem där de i första hand kommer användas till vallning. Får massor av mail från folk som ska köpa valp till lydnad men kan tänka sig att testa vallning och har en granne med får de säkert kan låna. Migo blir desillusionerad. Igen.
Svarar dem ärligt att Karla verkligen inte är en lättmotiverad arbetsmaskin om det inte handlar om får. Jag tror verkligen inte att de skulle bli nöjda om de mot all förmodan skulle köpa en valp...
Oh, såg den annonsen, blev sugen, ska INTE ha fler nu, innan de jag har funkar bra i arbetetMigo lade ut blänkare om att det väntas valpar, i en grupp för vallhundar i lantbruket. Skriver att valparna endast kommer att säljas till hem där de i första hand kommer användas till vallning. Får massor av mail från folk som ska köpa valp till lydnad men kan tänka sig att testa vallning och har en granne med får de säkert kan låna. Migo blir desillusionerad. Igen.
Migo lade ut blänkare om att det väntas valpar, i en grupp för vallhundar i lantbruket. Skriver att valparna endast kommer att säljas till hem där de i första hand kommer användas till vallning. Får massor av mail från folk som ska köpa valp till lydnad men kan tänka sig att testa vallning och har en granne med får de säkert kan låna. Migo blir desillusionerad. Igen.
Jag kanske sparar några och tränar upp och säljer som grundade unghundar. Då kan du köpa en som fungerar på en gångOh, såg den annonsen, blev sugen, ska INTE ha fler nu, innan de jag har funkar bra i arbetet
Men det är lustigt att det är så svårt att läsa vad som står i annonserna..
Såg den. Tyckte det framgick väldigt tydligt vad du önskar för köpare. Förstår inte hur man tänker.Migo lade ut blänkare om att det väntas valpar, i en grupp för vallhundar i lantbruket. Skriver att valparna endast kommer att säljas till hem där de i första hand kommer användas till vallning. Får massor av mail från folk som ska köpa valp till lydnad men kan tänka sig att testa vallning och har en granne med får de säkert kan låna. Migo blir desillusionerad. Igen.
Jag har ärligt svarat att jag tror att det blir mediokra sporthundar, så de flesta tappade intresset. Men det väcker nästa fråga; vill man inte ställa frågor om föräldradjuren innan man tingar en valp??Såg den. Tyckte det framgick väldigt tydligt vad du önskar för köpare. Förstår inte hur man tänker.
Jag har ärligt svarat att jag tror att det blir mediokra sporthundar, så de flesta tappade intresset. Men det väcker nästa fråga; vill man inte ställa frågor om föräldradjuren innan man tingar en valp??
Jag hörde av valpspekulant, "va, kan tungan vara blå? det visste jag inte!!" vilket iofs förmodligen är bättre än att det viktigaste är att få en valp med blå tunga, men hallå. Läs på lite innan besöket?