Det gör dom,runt 25 grader idag o strålande sol,dom springer som skållade troll och inte ett ljud hörs.Så länge dem kan andas så är allt lugnt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör dom,runt 25 grader idag o strålande sol,dom springer som skållade troll och inte ett ljud hörs.Så länge dem kan andas så är allt lugnt
Det gör dom,runt 25 grader idag o strålande sol,dom springer som skållade troll och inte ett ljud hörs.
Vet,bes avklarard,alla UA och den stackars vikarie vetten undrade om jag fodrade dom med speed och sålde dom som mördarhundar
From i morgon lunch så minskar antalet stadigt
Ja ja,jag får väl ta några i morgon innan alla har åkt och så köra bort till en vän o låna hans dator,nöjda då?Bilder!!
Ja ja,jag får väl ta några i morgon innan alla har åkt och så köra bort till en vän o låna hans dator,nöjda då?
Ska se om jag kan få någon att ta bilder o maila över dom till mig (datorn vill ff inte hitta varken kameran eller fotoprogrammet )
Men ta kort med telefonen, maila till din egen mail och ladda upp från datorn. Hur svårt kan det vara?!
2 tummar mitt i handen och 100% oteknisk, svårtMen ta kort med telefonen, maila till din egen mail och ladda upp från datorn. Hur svårt kan det vara?!
Jag tycker du är lite väl känslig nuOm ca 15 min kommer sista valpköparen ,tänk vad skönt det ska bli..............eller nej,jag har 5st passvalpar med mamma här sen igår kväll tom onsdag pga begravning o bodelning (tror jag det hette) men det blir i alla fall mindre pölar/högar men inte mindre vassa tänder och så är dom bara 5st,tack o lov!
Aptit har hon, men jag tycker nog att hon är lite tröttare och "mjukare", samtidigt som hon styr och ställer en aning mer i flocken och säger att hon måste få mer mat@Migo - nu har det gått 3 veckor sen din tik parades. Misstänker du något än
Aptit har hon, men jag tycker nog att hon är lite tröttare och "mjukare", samtidigt som hon styr och ställer en aning mer i flocken och säger att hon måste få mer mat
Ska åka och ultraljuda om några dagar.
Tror snittet är 5-6. Hon har fått 9 och 11 i sina tidigare kullar. Jag har "beställt" 7Hur stora kullar brukar BCs få?
Tror snittet är 5-6. Hon har fått 9 och 11 i sina tidigare kullar. Jag har "beställt" 7