R
Raderad medlem 94602
Det är så jag trodde de flesta gjorde, men då gör denna uppfödaren på eget vis av någon anledning helt enkelt
Hängslen och livrem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så jag trodde de flesta gjorde, men då gör denna uppfödaren på eget vis av någon anledning helt enkelt
Vissa raser är stora och tunga och ligger väl lätt ihjäl sina valpar - kan det vara en sådan ras tro ? och det finns väldigt klumpiga raser, där passning verkar vara väldigt vanligt.Det är så jag trodde de flesta gjorde, men då gör denna uppfödaren på eget vis av någon anledning helt enkelt
Tjock ,lat o bekväm? Japp,men ack så söt
Visa bifogad fil 26589
Japp,dom har ju ingen doodle eller pooh i sig så något måste jag väl tjäna pengar på.Jösses. En badboll! Ska du sälja dom på kilopris?
jag kanske skulle tala om vad det är ni tittar på,dom vita taggarna är bröstkorgens båda sidor och den svarta klumpen i mitten är ett välfungerande hjärta på en av dom kommande valparna.Förhandskoll
Visa bifogad fil 26948
Ganska värdelösaNi som prog.testar era tikar inför parning eller gör utstryk, gör ni det hos veterinär eller är det någon som testat progtest för hemmabruk? Tänkte om dom ens funkar och är värda att prova? Det är ju en väldans skillnad i kostnad om man ska testa tidigt och många gånger. Men om dom är osäkra så finns ingen anledning att testa. Tänkte som ev komplement för att se när det börjar stegra så kan man åka till veterinär och göra test. Men man är ju rädd att det ska vara försent om hemmatesten inte är tillförlitliga. Erfrarenheter?
Testet jag hittat är från
https://k9protection.se/k9
På mentorns tik som har tysta löp och står från dag ett funkar de rätt bra.Ni som prog.testar era tikar inför parning eller gör utstryk, gör ni det hos veterinär eller är det någon som testat progtest för hemmabruk? Tänkte om dom ens funkar och är värda att prova? Det är ju en väldans skillnad i kostnad om man ska testa tidigt och många gånger. Men om dom är osäkra så finns ingen anledning att testa. Tänkte som ev komplement för att se när det börjar stegra så kan man åka till veterinär och göra test. Men man är ju rädd att det ska vara försent om hemmatesten inte är tillförlitliga. Erfrarenheter?
Testet jag hittat är från
https://k9protection.se/k9
Tiken min hane parade va uppfödaren inte säker på om hon va dräktig fören hon röntgades 2 veckor innan beräknad valpning.Lutar åt att det blir ultraljud här. Bulan försvann lika fort som den kom verkar det som. Vecka 4 + 5 dagar nu. Visst borde man kunna veta nu bara genom att titta på tiken? Jämför med foton på henne innan parning och ser ingen skillnad alls.
Före: