Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är jag söt eller är jag söööööööööööööööööt!
Visa bifogad fil 31360
@kolblakkur Folk verkar inte fatta hur jobbigt det är med valpar, dessutom så ville mamma hund inget hellre än att slippa de små monstrena när de passerat fem -sex veckor.. Jag tyckte dessutom jag inte gjorde annat än städa, mata, och släppa in och ut dom i trädgården sista tiden.
Slipper en hel del av det där då vi är fodervärdarJag tyckte inte att det praktiska var så jobbigt (kanske för att våra bodde ute i hundgården på dagtid sista veckorna?) men det EMOTIONELLA KAOSET runtomkring hade ingen förvarnat mig om
Först skulle tiken bli dräktig, sedan skulle hon hålla sig frisk och pigg under dräktigheten, sedan skulle hon överleva valpningen, valparna skulle överleva valpningen, valparna skulle utvecklas fint och fortsätta må bra, tiken skulle fortsätta må bra och vara frisk, sedan skulle man försäkra sig om att hemmen man trott var bra verkligen var så bra som man trodde och sedan skulle alla valpar gå igenom besiktningen innan man äntligen kunde lämna över en stor del oro och ängslan över deras små liv till de nya familjerna
Ja, jisses.
1 tik,2 hanarNu är det nära, nån som vill gissa vad det gömmer sig där i?
Tempen har börjat sjunka till o från så förhoppningsvis är väntan snart över
Visa bifogad fil 32933
2 + 2Nu är det nära, nån som vill gissa vad det gömmer sig där i?
Visa bifogad fil 32933
2 tikar + 1 haneNu är det nära, nån som vill gissa vad det gömmer sig där i?
Visa bifogad fil 32933
3 tikar och 2 hanarNu är det nära, nån som vill gissa vad det gömmer sig där i?
Visa bifogad fil 32933
1 tik,2 hanar
3 tikar + en hane
(Vad vinner den som gissar rätt?)
En valp såklart!3 tikar + en hane
(Vad vinner den som gissar rätt?)