- Svar: 4
- Visningar: 886
Jag kanske kommer ta bort dethär men justnu vill jag skriva om dethär. Men jag är kär i en person. Och det är den första gången som nån annan verkar som den VILL vara med mig också. Och det ÄR många possitiva saker med det. Men en sak är jobbig och det är att det är som min hjärna och min kropp är helt delade. Så att tillexempel ha kropps kontakt och nu menar inte jag s*x saker men tillexempel bara ligga i sängen nära denandra och lyssna på musik eller att hålla på med denandras hand och såna saker. Men ja sånt KÄNNS bra i kroppen som en bra värme och mys känsla på nåt sätt. Lite som att dåliga känslor är som ett svart hål så är det tvärt mot det.
Så kroppen tycker att det är bra liksom. Men hjärnan tycker INTE det så även fast det som känns bra i magen och allt sånt så skriker hjärnan massa neggativa saker. Typ som äckel minnen och att jag är för äcklig för sånt och massa saker.
Så det blir ändå jobbigt fast det ÄR bra. Men min hjärna kan inte bara låta nånting få vara bra.
Så kroppen tycker att det är bra liksom. Men hjärnan tycker INTE det så även fast det som känns bra i magen och allt sånt så skriker hjärnan massa neggativa saker. Typ som äckel minnen och att jag är för äcklig för sånt och massa saker.
Så det blir ändå jobbigt fast det ÄR bra. Men min hjärna kan inte bara låta nånting få vara bra.