Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Int tt skt.
Ch d r ng nt nktr
Man kanske kan få ettFår man pris om man tolkar dig rätt?
Man kanske kan få ett
HÅLLBART OCH ELEGANT ELSTÄNGSEL FÖR HÄST- OCH BOSKAPSGÅRDAR.
Det är i alla fall den annons som ligger i ditt inlägg
Swarovskikristaller?Hmm, det kanske skulle vara något. Undrar hur ett elegant elstängsel ser ut? Julgranskulor varannan meter? Glittriga staketstolpar?
Swarovskikristaller?
KL
Läste precis en annons på blocket som uttryckte detta:
Nu är det läge att sälja hundburen istället för att den ska stå och förgås då den inte längre används.
Är det bara jag eller är "förgås" rätt i detta sammanhang?
Man kanske kan få ett
HÅLLBART OCH ELEGANT ELSTÄNGSEL FÖR HÄST- OCH BOSKAPSGÅRDAR.
Det är i alla fall den annons som ligger i ditt inlägg
Int tt skt.
Ch d r ng nt nktr
förundersökningen har lagts ned med motiveringen att det inte är utsiktslöst att hitta någon förövare
Det ar mojligt att jag inte bott eller varit pa ratt stallen av USA dar det anvands pa det sattet. Jag har bott i Florida, South Carolina, Maryland och Colorado och har inte hort "Chance" anvandas i stallet for "risk". I alla fall inte sa att jag har reagerat. Daremot finns det manga uttryck (idioms) som anvander ordet chance och det ar dessutom ett folk som garna ser den positiva sidan av saker och ting.
Risk and Chance
"I've been watching you for awhile," the crusty old sergeant said. "You take risks but you never take chances. You'll be alright." What is the difference between taking a risk and taking a chance?
In the end it's about luck and cost and acting.
Risk is all about the potential cost. I do dangerous things. Sometimes for fun but mostly for money or to fulfill my obligation.
Chance isn't quite about luck, it's about attitude towards luck.
When you take a chance, you're choosing to rely on your luck. It's the opposite of operator thinking. To take a chance is to decide, "I'm going to do this and if X, Y and Z break my way I'll win." If things outside your control are required for you to win, you're taking chances.
By Rory Miller
Glömde du inte ett f och ett g där? Slarva!Hr fskt krtr, dt vr rlt
Glömde du inte ett f och ett g där? Slarva!
Ja fast jag tror mig alltså ha kunnat läsa det, trots att jag varken var full eller bakis, och trots att du hade tappat två bokstäverJag var nog inte helt nykter när jag skrev det där så man måste nog vara full för att läsa det (eller bakis)
Ja fast jag tror mig alltså ha kunnat läsa det, trots att jag varken var full eller bakis, och trots att du hade tappat två bokstäver
Jag var nog inte helt nykter när jag skrev det där så man måste nog vara full för att läsa det (eller bakis)