M
Montéryttare
Sv: Kriterieauktionen?
VA? Vem , hur mycket?
Herregud, jag fick den
VA? Vem , hur mycket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud, jag fick den
Hunter Brodde...Daquet Rapide/Supergill ...Gaaahhh
420 var det väl???
Jag vet inte vad jag blir än...mitt "ex" köpte och vill ha mig med...
Jag tog ut hästarna som jag tyckte var intressanta på "pappret" och erik är där och håller koll...
Nu vill han jag ska ta ut mer hästar tills i morgon...vi får se vad det blir.
Men det är ett sto, så hennes avkommor kommer nog att vara eftertraktade även om hon själv skulle bli en nit på banan?
Jag menar, tänk dig själv att ha en fölunge med Varenne som morfar och Queen L. som mormor. Den hästen borde ju nästan heta Prix d'Amerique!
Det är på Infra City den 28 - 30 september. Auktionen börjar klockan 17.00 på torsdagen och 19.00 de andra dagarna. Hästarna finns på plats från klockan 10.00 varje dag.
Här är länken till hästarna:
http://www.asvt.se/krit_tor_online.asp
Observera att man måste klicka på fredag och lördag för att se samtliga hästar.
Så står det för mig också
jag har bredband (det största varianten) så jag tycker att det borde funka.. igår när jag var på skolan var det så en gång för mig å sen funka det så jämt nu begriper jag ingenting
Synd att tiderna inte stämde. Jag kom dit 17.00 idag (fredag) för att hinna titta ca två timmar i boxarna innan de drog igång, men då hade de redan börjat med hästarna. Jaja, jag hade nog inte orkat se allt om de hade börjat senare, för pojkvännens skull åkte vi hem lite i förtid även nu.
*önskar man haft pengar att vara med..*