Kriterieauktionen?

Sv: Kriterieauktionen?

Är ju inte där men Erik Äääälskade hästen , gooparna o en till fick ge sig i budgivningen :devil:

Jag vet inte vad jag blir än...mitt "ex" köpte och vill ha mig med...
Jag tog ut hästarna som jag tyckte var intressanta på "pappret" och erik är där och håller koll...

Nu vill han jag ska ta ut mer hästar tills i morgon...vi får se vad det blir.

Jag vet inte vad jag blir än...mitt "ex" köpte och vill ha mig med...
Jag tog ut hästarna som jag tyckte var intressanta på "pappret" och erik är där och håller koll...

Nu vill han jag ska ta ut mer hästar tills i morgon...vi får se vad det blir.

Åhh vad spännande! *drömmer mig bort* om min man ändå kunde spendera hälften av det han lägger på bilen, så kanske vi skulle kunna ha vart med o slagits om några hästar :D Men men... nu är det som det är...

Men det är ett sto, så hennes avkommor kommer nog att vara eftertraktade även om hon själv skulle bli en nit på banan?
Jag menar, tänk dig själv att ha en fölunge med Varenne som morfar och Queen L. som mormor. Den hästen borde ju nästan heta Prix d'Amerique!

Men, det var ju en hingst... Prince L. kan man väl inte döpa ett sto till?

Det är på Infra City den 28 - 30 september. Auktionen börjar klockan 17.00 på torsdagen och 19.00 de andra dagarna. Hästarna finns på plats från klockan 10.00 varje dag.

Här är länken till hästarna:
http://www.asvt.se/krit_tor_online.asp

Observera att man måste klicka på fredag och lördag för att se samtliga hästar.

Synd att tiderna inte stämde. Jag kom dit 17.00 idag (fredag) för att hinna titta ca två timmar i boxarna innan de drog igång, men då hade de redan börjat med hästarna. Jaja, jag hade nog inte orkat se allt om de hade börjat senare, för pojkvännens skull åkte vi hem lite i förtid även nu.

finns de nån smart människa här som vet hur man ska få igång livefilmen från kriterieauktionen.. när jag försöker står de bara att jag inte har tillräckligt bandbredd?? :crazy:

Har ni modem elller bredband ?
Krävs en del för att kunna se film..

jag har bredband (det största varianten) så jag tycker att det borde funka.. igår när jag var på skolan var det så en gång för mig å sen funka det så jämt nu begriper jag ingenting :confused: :cry:

jag har bredband (det största varianten) så jag tycker att det borde funka.. igår när jag var på skolan var det så en gång för mig å sen funka det så jämt nu begriper jag ingenting :confused: :cry:

Prova med en annan webbläsare. Hos mig funkar det endast i Explorer (försökte både med Opera och Firefox innan).

Synd att tiderna inte stämde. Jag kom dit 17.00 idag (fredag) för att hinna titta ca två timmar i boxarna innan de drog igång, men då hade de redan börjat med hästarna. Jaja, jag hade nog inte orkat se allt om de hade börjat senare, för pojkvännens skull åkte vi hem lite i förtid även nu.

Jag hade tänkt o va där 19... men upptäckte som TUR var vid sex tiden på nätet att dom börjat... så det var gasen i botten! Som tur så var man där på 5minuter :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige är titelförsvarare i två grenar och nu är det dags för ytterligare en spännande världscupsäsong. Till helgen är det...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Gunnar
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 056
Senast: shebeen
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
365
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V