Sv: Kriterieauktionen?
Vilken av dom kan du "rekommendera"
Jag kollade faktiskt på dom o tänkte på dig..
Får man rekommendera något här?
Ska försöka låta bli att vara partisk...Jag har ju inte sett någon av dessa live tyvärr men känner ju till en del om mödrar och syskon i ala fall.
351, här har jag systern e Spotlite Lobell som är en fin och stark travare, dock typisk Spotlite i "huvudet". Mamman var en utmärkt stayer, alltid amatörkörd- och tränad, som aldrig gav sig.
352, har en tvååring här som är rättställd och fin, men lite sent utvecklad. Även mitt Smasher-sto är u denna märr och hon är ju ruskigt kapabel. Kan tänka mig att stolinjen lämnar lite "hett.
353, det här kan vara något för den som söker en inte alltför dyr häst med tanke på vad som betalats för Dreamaster-ungarna. Jag har haft två från detta sto. Riktigt fina naturtravare om än mina varit lite sena mentalt. Treåringen vi har nu är god för 1.16/2140m enligt kusken. Hade en e Copiad o detta sto, fruktansvärt fin travare men fick sådana problem efter en benbitsoperation så han kunde ej göra sig rättvisa. Moderstammen är väldigt gedigen i flera led.
354, har två u detta sto. Snygga och eleganta hästar, något under medelstorlek. Mycket fina travare, fick tyvärr en komplicerad sparkskada på valacken men han gick 1.16 som treåring. Till nackdel kanske ett lite tufft humör (inget som märkts av i träning dock).