Sv: KRAFFTS müsli!

avelstoet hemma fick grön dom 2 sista månaderna innan bebis kom. behövdes lite övertalning innan hon åt men sedan var det inga problem. testade grön på min unghäst som är svår å hålla i hull men hon blev helt galen!! gick inte alls bra...

Sv: Krafft?!

köper du ett foder med bättre värden behöver du ju inte ge lika mkt, jag jämförde faktiskt krafft protein opch deras musli grön förut. Skulle behöva ge 1 kg msuli grön och behövde bara ge 0.3 kg krafft protein och per dag skulle det då kosta ca 4 kr för krafft protein och typ 12 för muslin... + att protein säcken räckte i typ 100 dagar och skulle behövt köpa ny msuli säck efter typ 20-25 dagar (kmr inte ihåg hur många kg säcken innehöll)

Sv: Krafft?!

... och köper man ett riktigt bra hö, kanske man inte alls behöver trixa med dyra tillskott :angel:
(eller åtminstone inte i samma utsträckning!).

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 092
Senast: Roheryn
·
Småbarn Sonen 4,5 år har haft det lite kämpigt på förskolan i höst. Alla hans vänner slutade för att börja på skolan, och han har inte riktigt...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 339
Senast: Soapbubble
·
Foder & Strö Hej, Jag har problem med att få upp min tunna 3-åriga Oldenburgare i hull. Betet är slut så jag fodrar med grönt och fint hö. Höet har...
2
Svar
24
· Visningar
4 562
Senast: svea
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 391
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21