Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Står det verkligen så?? Det står att han kommer till Sverige för att visas på bruksprovet men jag har inte kunnat hitta någonstans att han kommer att vara stationerad här...men jag kanske bara läst illa??
Ska jag vara ärlig så vet jag inte hur jag tolkar det när jag läser det. Hit kommer han iallafall, och han ska finnas tillgänglig för de svenska uppfödarna, men om det är på plats på Flyinge eller genom impoterade simmare.
Ska han stå här på plats kommer jag att titta närmare på honom.
/U
Jag tolkar det som att han kommer att visas på Flyinge under bruksprovet (i samband med galamiddagen då eller???, det skulle väl vara premiering och hingstvisning???) och att han kommer att ingå i samarbetet mellan IPS Group som Flyinges seminimportprogram.
Vilket lyft Flyinge helt plötsligt gjort. Nu blir det nästan för MÅNGA bra hingstar att välja bland. Nyheterna kommer på löpande band, det är väl det som kallas marknadsföring och tanken är väl att locka tillbaka uppfödarna.
Fast jag tycker det verkar osmart att ta in både far o son,nu har dom 2 st far-son par.
Vad är vitsen med det? Det har ju visat sig förr att någon av dom två får stryka på "hoven",tror sverige är för litet för far-son projekt
Jag har tänkt på samma sak Och med Krack C är det dessutom son och sonson. Jag förstår inte det? är det inte bättre att satsa på en spridning av nytt blod?
Det blir antingen Krack C eller Tuschinski som kommer stå stationerade hos Flyinge i år.
Det är 1 utav 3 delägare som inte har lämnat sitt godkännande om att låta Krack C va stationerad här i år. Men han kommer att följa med och bestämma sig under bruksprovet och lämnar även han sitt godkännande så kommer Krack C stanna här denna säsong och Tuschinski åker då hem och då blir det Transportsperma på T istället. Eller tvärtom, så en utav dom kommer va här i år i varje fall.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästmänniskan Jag sålde min fjordhäst och hon hade gallor, kommer inte ihåg om det var båda fram kanske? Men veterinären förklarade vad det var ( vi...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.