orion_x
Trådstartare
Ikväll var det en kiropraktor ute hos oss och rättade till ryggen på eriond. Trodde nog inte där skulle vara något speciellt för han har fungerat så bra senaste tiden. tji fick jag. Ichiasnerven låg i kläm i hela bakänden på vänstersidan, därmed avlastade han vänster bak. bara jag som tyckt att han tappar det bakbenet när man travar en liten volt . Så nu fick jag iaf rätt, för kollad av veterinär är han ju. Samtidigt som han hade låsningar där överbelastade han höger fram och hade låsningar på höger sida av manken. Vilken skillnad det blev när han hade tyryckt allt rätt . Måste vara underbart för stackars hästen. denna låsningen har han haft i minst två år . Inget som vi har tänkt på mer än att han förra hösten inte ville gå redigt i kurvorna vid snabbjobb så pappa gav upp. Gissa om han gruvar sig ikväll för att han inte tänkt på detta. Men travträningen tas nog inte upp igen i alla fall för Erionds del. han är glad pensionär från det. Men jag är glad att jag av en slump fick en tid idag hos kiropraktorn till min älskade häst och att han kan bli hjälpt från detta.