Kostnad för transport Spanien till Sverige

Brassneck

Trådstartare
Ni som importerat från södra Spanien till mellersta Sverige, vad har det kostat på ett ungefär? Har kollat på några transportföretag men de har inga priser utan man ska höra av sig med detaljerad information för offert. Jag har inte ens börjat titta på hästar ännu utan vill göra en budget först för att se vad jag har råd med, OM jag har råd :D

Ni som importerat från södra Spanien till mellersta Sverige, vad har det kostat på ett ungefär? Har kollat på några transportföretag men de har inga priser utan man ska höra av sig med detaljerad information för offert. Jag har inte ens börjat titta på hästar ännu utan vill göra en budget först för att se vad jag har råd med, OM jag har råd :D
Från Santarem Portugal till Helsingör betalade jag 15000 och från Santarem till strax norr om Göteborg betalade jag 18000 för. Det kan väl ge dig ett hum iallafall.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 821
Senast: Derivata
·
Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 555
Senast: Habina
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat