Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju så seeeegt och tråkigt och läsa eländet.
Hur ska man kunna lära sig något som man känner bara man tänker på det?
. Det enda jag hade riktigt svårt för var allt som hade med vikter att göra, stoppsträckor och last/släp.
Alla verkar rätt eniga om att det är bara öva så mycket som möjligt som gäller.
Bara för det så lade mitt internet av nu, tack för det mitt i testet och allt. Yay...
Men hur kan du sitta på Buke om ditt internet har lagt av? Om du surfar via mobilen kan du ju bara göra testerna i telefonen istället.
Gick in på buke i mob, men kommer inte in på trafikskolans sida på mob.Men hur kan du sitta på Buke om ditt internet har lagt av? Om du surfar via mobilen kan du ju bara göra testerna i telefonen istället.
Du har nog en rätt bra poäng där, försöker motivera mig med att det är ännu tråkigare att inte ha något körkort. Men får tänka på det du skrevDet går inte att lära sig saker som är tråkiga. Om inte annat är det jäkligt svårt.
Däremot kan du omvärdera, det är din inställning som blockerar inlärningen. Om du tvingar dig själv att tycka att det är intressant så kommer det att fastna, dessutom kommer det ganska snart att bli intressant på riktigt. Sen om det slutar att vara intressant efter att provet är godkänt är upp till dig.
Det bästa man kan göra för att lära sig saker är att bli en nörd. Snöa in på det rejält, helt enkelt. Då är hjärnan din bästis sen.
Nördar = det allra finaste vi har.