Kortare badkar

Comatose

Trådstartare
Vi vill sätta in ett badkar men längden i badrummet är bara 147 cm. Jag har letat efter ett kortare badkar, men bara hittat två sorter, ett Ifo och ett jääääääättedyrt. Är det någon som har något tips?

Sv: Kortare badkar

Sittbadkar?

Annars gå in på bygghemma och välj längd. De har både svedbergs och gustavberg i längd 140cm.

Senast ändrad:
Sv: Kortare badkar

Jag badade i min kusins sittbadkar på hennes studentrum för ett anta år sedan. Otroligt mysigt! Jag hade aldrig sett eller använt ett sittbadkar förut men det gav definitivt mersmak!

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 243
Senast: NilHe
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 087
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag har fram till ganska nyligen haft egen brunn. Vattnet var fruktansvärt gult. På den nivån att allt blivit förstört, jag har inte...
Svar
11
· Visningar
523
Senast: Svartkatt
·
Hemmet En kort fråga. Om man köper en s.k. smart-TV kan man då räkna med att det går att använda gratiskanalerna (SVT och Tv4) om man ansluter...
Svar
16
· Visningar
476
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka