Kort som spelar musik

Saeta

Trådstartare
Nu skulle jag behöva er hjälp.
Min barndomsbästis fyller 30 år snart och vi ska fira detta. Jag har en idé, men har ingen aning om det fungerar eller går att göra. Men iallafall. Ni vet såna där kort som spelar musik, typ "happy birthday" eller liknande? Vet ni om det går att designa egna? Med egen musik?

Jättetacksam för all hjälp!
 
Nu skulle jag behöva er hjälp.
Min barndomsbästis fyller 30 år snart och vi ska fira detta. Jag har en idé, men har ingen aning om det fungerar eller går att göra. Men iallafall. Ni vet såna där kort som spelar musik, typ "happy birthday" eller liknande? Vet ni om det går att designa egna? Med egen musik?

Jättetacksam för all hjälp!
Vet inte om man får posta länkar till sånt men jag testade googla "musical card custom sound" och fick intressanta träffar 🙂
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 769
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: mamman
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 718
Senast: fejko
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Tvättstugedrama
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp