Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provade pa kul i spanien nar jag bodde dar, efter Asnepappa, annars kallas det hastMia_R skrev:Men om man nu vill lufsa runt i skogen på sin älskling och bara hoppa lite till vardags så kan det väl vara alldeles tillräckligt? Vad har du för erfarenhet av hoppning med mulor? Vad har de varit efter för hingstar, hopphingstar?
Wow, spanska mulorna var intelika medgorligaMasse skrev:Har bara sett hoppande mulor i USA och dom har tävlat ihop med hästar. Så vad för härstamning dom har haft har jag ingen aning om. Men dom har hoppat mycket bra och haft en hel del både vinster och placeringar.
Masse skrev:Visst kan det vara en lustig tråd! Men inte för att trådskaparen inte tänker göra det. Utan det är lustigare om trådskaparen hade tänkt göra det eller någon annan för den delen. För det är inte precis överskott på åsnehingstar i Sverige. Så det svåraste hade nog varit att hitta "åsnan" som behövs för att göra en mula.
ditt förslag var inte dumt, det påminnde mig om en tråd jag skapade för mindre än ett år sedan:CK skrev:Eftersom det blev sånt hallå när jag rekommenderade en trådskapare att kanske fundera på åsnehingst till sitt sto undrar jag följande:
Är jag, som nån skrev, på så låg nivå att det inte är klokt?![]()
Är det så himla fel att korsa med åsna, när man bara vill ha ett djur att gosa med och rida i skogen på?
ÄR åsnor så mycket lägre stående varelser att det uppfattas som att jag är en elak person när jag föreslår det?
Jag kan fortfarande inte fatta att det var så dumt förslag.![]()
maria-mp skrev:Jag tyckte CKs underton var spydig
Men problemet är ju att det inte skulle bli någon mula (som är trevliga snälla djur) utan en mulåsna (som snarare ärver de sämsta egenskaperna från sina föräldrar). Det är skillnad på en mula och en mulåsna, för sjutton!