körningskunnig i linköpingstrakten?

SiZo

Trådstartare
Ja jag har nu köpt en maratonsele, jag har ingen anning om den passar eller ej och behöver akut hjälp för att avgöra detta!!

eftersom jag ej har nån svängel på vagnen än så kan jag ju heller inte prova att köra, annars hade ju det varit en lösning ;)

men som vanligt... ja...

Jag vill inte åka iväg med hästen av 2 anledningar, dels får jag inte med mig vagnen, och dels är hon dräktig i den känsliga perioden... ja ni förstår min situation, min tränare har som princip att inte åka ut till folk...

Sv: körningskunnig i linköpingstrakten?

haha jag tävlar ju för den klubben själv, men känner inte en kotte! bara några i distansgänget ;)

Min kära sambo har nu ändrat vagnen så jag har en svängel, dock tilfällig sådan, fäst med spänband, men den fyller funktionen... men om det övriga passar vet jag inte... vet dock att jag måste göra mååånga fler hål i svanskappan... och i remmarna till gjorden, heeh

Sv: körningskunnig i linköpingstrakten?

Jaha! Du kan inte få tag på nån grenledare i körning där eller aktiv kusk?

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 699
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 357
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 344
Senast: manda
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 808
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar