linafina

Trådstartare
Imorgon bitti åker vi iväg för att kora vår schäfer! Det känns ganska nervöst måste jag erkänna.

Vi ska göra både exteriören och mentaltestet. Det ska bli mycket intressant! Jag hoppas bara att han sköter sig :).

Håll tummarna för oss! :bump:
 
Sv: Korning

Skönt att det är gjort nu!

Jag visste redan innan att vi inte skulle bli godkända på exteriören eftersom Jason är 70cm hög. Men vi gjorde exteriören och fick icke godkänt. Efter det gjorde vi testet.

Det gick bra trots att jag tyckte Jason var lite hängig i värmen. Han blev godkänd med 156 poäng och ett ganska bra protokoll.

Jag är nöjd med honom även om vi inte fick själva titeln pg.a hans storlek .

Det känns bra att det är gjort iallafall :).
 
Sv: Korning

Kul! Grattis iaf till att ha det gjort =) Hur har det gått med er tik? Ni hade väl en yngre tik också?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 657
Senast: fixi
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: Jeps
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 920
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 803
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp