Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du åka på kombinerad semester/läger/tävling så finns det ett kul och lärsamt läger hos Rolf Hedquist i Villvattnet varje år. Titta in på deras hemsida. http://www.villvattnet.se/v/ det är långt från Göteborg med väl värt besväret./ Gunilla
Villvattnet är en helt UNDERBAR plats på jorden
Burträsk är väl de som ligger närmast som är störst tror jag.. Jag har endast 7 mil till Villvattnet. Jag skulle kunna prata i dagar om denna underbara plats på jorden.
Människorna naturen det faktum att det är 99% mobilfri zon man får stå i skogen bakom skolan där man sover och HOPPAS på att signalerna går in.. Alternativt åka till cementfabriken dryga milen bort och prata i mobilen..
Förra året var första gången jag var på lägret. Jag kom då dit med MYCKET negativt i bagaget och ett självförtroende på minusgrader många gånger om.. Sist skenturen med min andra häst var 8 juni och lägret var 14 juli då.. Jag hade knappt kört min Pelle innan detta.
Jag hade nog ALDRIG kommit dit jag är idag utan detta läger och intensiteten i hästeriet det innebär. Såå varm och stöttande stämning oavsett vilken nivå man var på. Jag fann GLÄDJEN i att köra häst igen.
Jag stannade i 3 dagar då. TOTALT slutkörd var både jag och hästen när vi kom hem.. MEN ACK SÅ LYCKLIGA var vi! Pelle slapp en matte som ständigt gav honom dubbla signaler och jag vågade ANDAS i vagnen igen.
I år.. Kommer en mera självsäker Anna-Carin till Villvattnet med en Pelle som har grundkonditionen förbättrad med 150% dessutom har vi från i januari i år då Rolf återhämtat sig från sorkfebern tränat 1-2 gånger i månaden för honom.
Vi ska även vara med och tävla i dressyr och precision i år för första gången.. Maraton hmm ja de tvivlar jag på kanske mest pga strul med att få tag på vagn..
Både Rolf och Eva är duktiga inspirerande instruktörer som läser hästar och människor otroligt bra och lägger nivån på passen därefter. Jag kände för varje pass hur jag lärt mig något nytt!
SÅ KOM TILL VILLVATTNET!! Väl värt resan!
Anna-Carin
Undrar om man kan komma upp och titta på er alla lite ialla fall?
Bara titta så man blir ännu mer avis och frestad