Körkurs på Bollerup i Skåne!?

L

Leny

Har ALDRIG kört, bara ridit, och är intresserad av körkursen på Bollerup till sommaren (om den nu inte redan är full), nybörjarkursen då. Är intresserad av att lära mig något nytt, kanske ev skaffa en körhäst i framtiden om jag blir biten. Någon som gått körkurs på Bollerup?? Jag undrar lite vad man får göra på kursen, och om den är bra. Tacksam för svar!

Sv: Körkurs på Bollerup i Skåne!?

Har en kamrat som varit nere två år i rad och är jättenöjd med kurserna. Som jag har förstått det har det varit ganska praktiskt inriktat och inte så mycket teori. Lite hade han fuskat innan han gick första kuren och gått en kortare kurs i Stockholmstrakten.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har suttit och glott på kursutbudet hos Holma folkhögskola och upptäckt att deras PDC är väldigt omfattande. Dessutom kostar den...
Svar
12
· Visningar
1 195
Senast: Wille
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 679
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V