Tja, jag kan inte tolka din mening på något annat vis, du skriver det i klartext. Och att inte unna någon den "enkla" vägen när det är fritt fram för alla att ta den känns mest konstigt. För mig och många andra hade det varit marginellt enklare att körkort med automatväxel så där är det liksom uteslutet att man ens tänker på en lättare väg.
Här är hela inlägget citerat, jag ber om ursäkt att jag bara plockade ut en mening, jag blir själv irriterad ibland när folk gör det eller klipper delar av meningar för att få fram saker jag inte skriver. Mitt mål var dock inte att ändra din betydelse på något vis,, jag tycker bara det låter so konstigt/fel. Jag såg bara inte att resten skulle påverka över huvudtaget. Nu vet jag att du inte menade det som det som du skrev det och givetvis vet du bäst vad du menar.
Ja som sagt, jag har uttryckt mig fel där, jag syftade på dem som är emot att man tar automatkörkort, att det ibland är av den anledningen. Och ja, självklart känns det konstigt, men det betyder inte att det inte är så ibland. Det är inget jag kan svara på varför, men folk är folk.
Jag förstår inte vad du vill säga med meningen "För mig och många andra hade det varit marginellt enklare att körkort med automatväxel så där är det liksom uteslutet att man ens tänker på en lättare väg." ?