Den är från equus driving, vet inte exakt vad den heter.Vad är de för vagn du har?=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är från equus driving, vet inte exakt vad den heter.Vad är de för vagn du har?=)
aha snygg var den=)Den är från equus driving, vet inte exakt vad den heter.
Hur gammal är Lime? Ett år är lång tid, då ska hon nog ha hunnit lugna sig!
Idag har jag och Menthol gått skilda vägar. Han har idag flyttat till Kalmarbygdens Fältrittklubb där han ska bli ridskoleponny och lära barnen att köra och rida. Själ ser jag fram emot nya äventyr med mitt sto, Kulla Gulla. Men först ska hon föla, så nu är jag hästlös ett litet tag.
Hur gammal är Lime? Ett år är lång tid, då ska hon nog ha hunnit lugna sig!
Idag har jag och Menthol gått skilda vägar. Han har idag flyttat till Kalmarbygdens Fältrittklubb där han ska bli ridskoleponny och lära barnen att köra och rida. Själ ser jag fram emot nya äventyr med mitt sto, Kulla Gulla. Men först ska hon föla, så nu är jag hästlös ett litet tag.
Åh köpte du KullaGulla?! Hade hon inte varit betäckt hade jag tagit henne på direkten!
Hon har varit min hela tiden, jag som försökt sälja henne! Nu blev det så att jag behöll henne och sålde Menthol istället
Jag tror säkert att Lime hinner lugna sig inför nästa år, det gör inget att de är framåt på KBI, bara de väntar på sin kusk!
Nu har jag inom loppet av några veckor sålt bort den större hästens rockard och både ponnyns sulky och hennes rockard så nu MÅSTE jag få ändan ur vagnen (frågan är vilken vagn då?) och åka ner till Drive Out och prova in en ny!
Har dock maratonvagnen kvar så det blev en skön kvällstur igår:
Hur många vagnar hade du människa???
Jag som känner mig hemsk som människa för att just ha renoverat klart rockarden när jag börjar dregla över en vacker 1900-tals gigg i min prisklass (gissa om det vore renovering igen...)
Lyxigt att ha DO inom köravstånd! var ligger det? (minns bara att det var långt bort..)
På vår front så har vi gjort ett foderbyte och tyvärr fått för stor andel havre, hästen är mer bland molnen än på marken så innan hon lugnat sig törs jag inte köra. Vi är ju båda newbies så jag vill ge oss bästa förutsättningarna när vi kör..[/QUOTE
Hehe, ja, det stod en del gamla vagnar här och skräpade måste jag erkänna. Nackdelen med att fastna för körningen som jag gjort är att man helt plötsligt känner sig nödgad att införskaffa bättre utrustning och ju mer man lär sig desto petigare blir man
DO ligger typ 27 mil härifrån (utanför Linköping) men de erbjuder övernattning för både mig och ponnyn så jag ser det som en kul weekend