körbilder

Sv: körbilder

Ha ha! Ja jag har precis köpt en, hade behövt en tidigare men nu äntligen hittade jag en.
Camilla jag tänkte på en sak, du kanske kan ta kort när jag kör på Gåsaracet? För du jobbar väl inte då?

Ha ha! Ja jag har precis köpt en, hade behövt en tidigare men nu äntligen hittade jag en.
Camilla jag tänkte på en sak, du kanske kan ta kort när jag kör på Gåsaracet? För du jobbar väl inte då?

Ha ha lille Anton! Slår han så pass mycke?! :D
Ja visst skulle jag kunna göra ett försök till att fotta på Gåsaracet! :bump:
Vill dock, som vanligt, inte garantera någon kvalité på bilderna! ;):D

En fotograf på språng! Vad trevligt! :banana: Finns det chans för fler att smila in sig för att bli fotade på gåsaracet? ;)

En fotograf på språng! Vad trevligt! :banana: Finns det chans för fler att smila in sig för att bli fotade på gåsaracet? ;)

HAHA!
Ja, då bara jag vet vem jag ska ställa in siktet på! ;)
Men som sagt jag e urkass som fotograf! :o
Kommer säkerligen att vara där hela dan så jag fottar på det mesta som rör sig! *hehe*
Ska försöka smila in mig så jag kanske kan få låna en bra kamera oxå! :D
Min e kass och dessutom borttrollad i en flytt! :smirk:

Svart shetlandsponny med mycket man och en kusk som förmodligen ser helt galen ut när hon kör :rofl: Men för att vara på den säkra sidan kan du titta i startlistan efter Sofia och Caritsa. Hur känner jag igen dig?

Få se om jag ska kunna lyckas med att få in en bild på vad jag menar.
Kanelshejk

Ojsan! Kom hela mitt fotoalbum med nu? Det var ju tur att jag inte hade så många hemlisar :crazy:

Jätte fint ekipage :D! Måste bara fråga, var har ni köpt vagnen ? :)

sofia_krapperupw.jpg

Lägger in din bild i här så blir det enklare :)!

Mvh
Emma

Vagnen är från början en Globusrockard, men det enda som är kvar av den är sitsen och sittbrunnen. Hjulen är från Tidaholmvagnar, liksom deras axeltappar. Axeln som hjulen sitter på är hemtillverkad med påsvetsade axeltappar. Svängeln är också från Tidaholmsvagnar. Skaklar och avbärare har en kille från min dåvarande körklubb tillverkat. Jag är själv mycket nöjd med den. Det går att ändra sitsen för att påverka avvägningen.

Hur gör man förresten med bilderna? Hur bar du dig åt för att det inte skulle bli en länk? Du får gärna pm:a mig.

/Sofia

Hehe Ja, det såg iaf ut att gå fort!
Tror jag kan lokalisera er då! :D

Mig hittar du antagligen pratandes med Ella-82 eller på läktaren med en kamera i högsta hugg! ;)
Blond med tofs och antagligen en blå jacka med Åstorportens Ryttarförening på ryggen! :D

Jo det var kanonmysigt! Och joooo jubilaren måste vara tät som bor så fint :D Det är deras bostadshus som är i bakgrunden *avundsjuk* och så har de massor av hagmarker och stall och hästar och grejor och rätt så centralt i Falun... lär ju ha kostat en del om man säger så.

Bara grejen att ha en ALLÈ fram till huset gör ju fröken Schelin nästan grön av avundsjuka!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
625
Senast: Mli
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 234
Senast: cewe
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka