Körbilder på Epus

Sv: Körbilder på Epus

En sådan söt liten raring kan ju ingen motstå, varken när han busar i hagen eller framför vagn :p

Alltid lika vackra Epus :love:
Lycka till den 4/9 på bruksprovet!

//rebecka

det var på tiden!! såg bara tjusigt ut!
Är det från när du var o tränade? Hoppas att du får blodad tand nu o fortsätter för som sagt såg det finfint ut :D (kul o se ett ekipage med draglinor,svängel o baksele o rätt tillpassade grejjor!!!!)

va fint det såg ut..va har ni för vagn? har den stödtämpning i så fall vart=)?

är din nåt liknande med denna vagn?
[/IMG]http://www.bukefalos.com/g/data/500/10783Anna_r_och_lina_med_chefen_NYYY.JPG

Blodad tand har jag redan fått :)

Nej bilderna är tagna vid en träning här hemma på grannens ridvolt.

Är det bara jag som tänkt på att dom vagnarna borde ha hjulaxeln högre upp och större hjul. Skulle ge ett mycket finare intryck!! Dock är dom ju fina ändå...men ännu elegantare...

Det har du kanske rätt i, är inte så insatt i vagnkonstruktioner :)

Det var som 17 - jag trodde jag skulle bli totalsågad i denna tråd :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 268
Senast: Shpongle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Söker hane för avel - Bichon
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat