Köra stock...

T

Thuja

Hauke och jag har varit mycket i skogen men aldrig dragit ut stockar utan mer dragit dem på vagn (där en traktor lagt upp dem i förväg) Det hade varit kul att prova att dra ut dem själva också!
Vad behöver vi och hur gör man mer praktiskt?

Sv: Köra stock...

Tack och vilken bra sida!!
Just avsnittet med vindfällorna var det jag var ute efter den här gången men jag har addat sidan som favorit och kommr säkert att återkomma.

Sv: Köra stock...

Är det någon som vet var man kan få tag på en släpsax? Våran finnhäst ska få hjälpa till med veden i sommar tänkte vi...

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 572
Senast: Derivata
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 067
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V