Köpa triangelmärkt häst

Jag hade en dammallergiker. Sen blev han även allergisk mot spån och björkpollen. Jag avlivade honom inte utan han fick så dammfri miljö det gick, strö han tålde (dyrt) och inhalationskortison under pollensäsong. Jag skulle inte heller gjort om den resan - och då hade han ändå som det låter väldigt mkt mindre problem än hästen TS beskrivet. Han påverkades inte negativt i träning heller så att han blev flåsig etc.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att...
2
Svar
30
· Visningar
2 418
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 213
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 595
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb