M
melkutt
Sålde min ponny för lite mer än ett år sedan. Redan efter ett tag så pratade dom om att sälja han, han var för stark för dottern..Men sen blev han dålig och höll på och dö, så dom skulle behålla han tills han blev frisk..Men sen blev han dålig igen och så håller det ännu på, det är alltid något nytt som han blir sjuk av säger dom..
Nu vill dom inte behålla han längre, så dom frågade mej om jag ville köpa tillbaka han eller om dom skulle sätta ut han på annons. Jag sa till dom att jag vill köpa tillbaka han, då han betyder väldigt mkt för mej.
Men vad är det jag ska tänka på?
Han kommer antagligen inte att gå igenom vet.besiktningen, kan det bli något krångel med försäkringen då?. Ska jag köpa tillbaka han för samma pris som jag sålde han för?.
Tacksam för svar!
Nu vill dom inte behålla han längre, så dom frågade mej om jag ville köpa tillbaka han eller om dom skulle sätta ut han på annons. Jag sa till dom att jag vill köpa tillbaka han, då han betyder väldigt mkt för mej.
Men vad är det jag ska tänka på?
Han kommer antagligen inte att gå igenom vet.besiktningen, kan det bli något krångel med försäkringen då?. Ska jag köpa tillbaka han för samma pris som jag sålde han för?.
Tacksam för svar!