Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en halt häst och jag ångrar mig inte!
Men det beror ju helt på vad det är för skada liksom, jag var tämligen säker på att hon skulle repa sig och bli bra igen men det vet man ju aldrig säkert så det är ju ett osäkert kort.
Men är det din hjärtehäst och du får hästen till ett riktigt bra pris så kör på!
Det måste inte vara svindyrt med veterinärbesök, men visst det är ju inte gratis.
Jag tror hon har en låsning i ryggen då hon är väldigt oliksidig i ridningen och går olika med bakbenen. Dock har jag ju inte ridit henne på ett tag pga detta eftersom jag inte vill förvärra det. Sen har hon haft en hälta som hon vilade bort. Den kanske kommer tillbaka när hon sätts igång igen. Jag vet inte.
Hennes ägare vill inte ta henne till veterinären och hon är hästen i mitt liv så jag kan inte bara ge upp henne utan att försöka. Visar det sig att det är skador som gör att hon inte blir ridbar har jag inte så mycket alternativ än att låta bli henne. Men helst av allt skulle jag vilja köpa henne.
Hej, behöver man tänka på något särskilt innan man köper en skadad häst? Liten fundering bara då jag funderar på att köpa min skadade medryttar/foder/sköthäst. Mvh
Hej, behöver man tänka på något särskilt innan man köper en skadad häst? Liten fundering bara då jag funderar på att köpa min skadade medryttar/foder/sköthäst. Mvh
Nu befinner du dig i ett svårt läge, vilket skall få råda? Känsla eller plånbok?Hej, behöver man tänka på något särskilt innan man köper en skadad häst? Liten fundering bara då jag funderar på att köpa min skadade medryttar/foder/sköthäst. Mvh