Köpa sele utomlands.

S

Skydark

Ev. så tar jag min häst och flyttar till Spanien för ett tag. Jag vill ju ha så lite packning som möjligt. Vet någon någon bra sida där man kan köpa selar och vagnar?

Sv: Köpa sele utomlands.

Varför inte köpa grejerna i Sverige så du kan prova och känna och sen buda/frakta ner det till Spanien? Jag skulle inte våga köpa utrustning via nätet utan att ha sett och kännt på det först och sett att det verkligen passar. Annars kan man väl köpa från svenska sidor och be att dom skickar det till adressen i Spanien ist för i Sverige? Vi köpte ju våran senaste sele från en kille i Tyskland men då träffade vi ju honom på SM då vi hade hästen med oss så vi kunde ta alla mått på plats, men det funkade utmärkt att skicka selen från Tyskland till Sverige så det det borde ju inte vara svårare från Sverige till Spanien :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
609
Senast: Mli
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
625
Senast: lil-sis
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 834
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar