Köpa ny häst = Förvirrad!!!

Sv: Köpa ny häst = Förvirrad!!!

Hej
Jag letar med isis, vilken vacker häst du har hittat !!! Låg han ute här på buke?? Jag är medryttare på en isis som har jättebra steg o lyft. Vi tränar för tränare nu och jag skulle väldigt gärna vilja tävla honom. Målet är trots allt att hitta en fin häst som man kan tävla. Fast jag skulle nog gärna hitta en "färdig" tävlingshäst. Grattis till din jättevackra häst !!! :banana:

Sv: Köpa ny häst = Förvirrad!!!

Tack så mycket!:)
Han heter Brimnir från Vedby Boställe.
Har haft honom nu sedan i höstas och tävlat några ggr än så länge, helt underbar!:laugh:
Lite bilder på min prins

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 048
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 210
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 965
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 482
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈