Köpa matta

MiaMaria

Trådstartare
Letar efter en matta, men hittar inte något vi vill ha. Grått klinkergolv, mörkgrå soffa, vita väggar och tak. Gärna lite mönstrad matta, men i klara färger. Inte "murrig". Maxpris 5000:- och den ska vara hyfsat stor. Nån som har tips?

Ska tillägga att vi inte äger någon matta sedan tidigare, så detta är helt nytt för oss :)

Sv: Köpa matta

Bolia "Suncarpet", finns också i gult

22-027-01_3638181$DetailsCloseUp.jpg

Bolia "Lines"
22-019-05_1579201$DetailsCloseUp.jpg

Design House Stockholm "Uman"
uman-close.jpg

Linie Design "Feel"
106895_2.jpg

Sv: Köpa matta

Tack! Den sista randiga var riktigt snygg :) misstänker att den spräcker budgeten, men ska kolla upp det genast!

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 722
Senast: Bison
·
Hemmet Hittade en gammal tråd från 2008 på ämnet, men tänkte att jag skulle be om lite mer uppdaterade tips. Kanske vet ni någon specifik...
Svar
14
· Visningar
977
Senast: machafuko
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 874
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?